Nu öppnar NetOnNet dörrarna till medarbetarnas vardag på företagets Instagramkonto så att man kan följa NetOnNet-anställda en vecka i taget, från kontoret till närmaste Lagershop.
– Det känns väldigt kul att ge våra medarbetare möjligheten att sätta sin egen prägel på NetOnNets Instagramkonto och ge våra kunder en ännu mer personlig sida av NetOnNet. Vi vill skapa en långsiktig relation med våra kunder, och vara kundernas bästa teknikkompis, säger Jonas Järrenfors, Marknadsdirektör på NetOnNet.
Man kommer kunna följa en medarbetare åt gången som delar med sig av sin vardag, både på och utanför jobbet. De anställda jobbar med varumärket och produkterna varje dag och har massor av roligt att förmedla till kunden. Det är upp till varje person att på sitt eget sätt visa upp företaget och vad de arbetar med.
– Våra anställda är vår viktigaste varumärkesbärare, utan dem vore vi inte NetOnNet. Därför känns det självklart att låta dem sköta kontot, säger Jonas Järrenfors.